News

DELTA byla znovu uznána jako rodinná společnost

Ocenění DELTY jako rodinná společnost

DELTA byla založena před více než 40 lety a nyní se vyvinula v mezinárodní skupinu společností s přibližně 200 zaměstnanci. Celkový poskytovatel služeb pro stavebnictví žije v kultuře hodnotné spolupráce, vzájemné důvěry a respektu. Díky neustálému zkoumání našich vlastních firemních hodnot se DELTA soustředí na stále citlivější přístup k vlastním zaměstnancům ve společnosti. To vedlo před mnoha lety k myšlence vyhodnotit potřeby zaměstnanců z hlediska rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem a podniknout vědomé kroky k dosažení maximální možné rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem. Za tento přístup k zaměstnancům získala DELTA 28. ledna 2020 ve Vídni znovu ocenění společnost přátelská k rodině „Familienfreundliches Unternehmen“. Erik Štefanovič, jednatel DELTA Česká republika a Slovensko dodává, že praxe skutečně potvrzuje, že spokojení, zdraví, vynalézaví a motivovaní zaměstnanci jsou největším potenciálem společnosti DELTA a činí práci smysluplnou.

Jaké kroky již DELTA pro své zaměstnance podnikla?

  • Rozvoj firemní kultury DELTA
  • Zdravý oběd a bio ovoce pro zaměstnance
  • Rozmanitá opatření k rozvoji odborných, sociálních a osobních dovedností
  • Provádění průzkumu zaměstnanců s aspekty kompatibility práce a rodiny v kombinaci s analýzou potenciálu
  • Procesy vyhodnocování a řízení kariéry a osobního talentu
  • Průběžná nabídka mentoringu pro nové zaměstnance ve společnosti
  • Průzkum zaměstnanců, kteří mají pečovatelské povinnosti vůči rodině (děti, senioři, ZTP..) a včetně promítnutí těchto potřeb do úpravy jejich pracovní náplně a pracovní doby
DELTA s obchodními partnery a členy rodiny na běhu

V průběhu posledního workshopu byla vyvinuta i další nová opatření pro příští tři roky k jejíž realizaci se společnost DELTA jako rodinná společnost zavázala:

  • Zaměstnanecký průzkum na začátku roku 2020 (mimo jiné) o kompatibilitě práce a rodiny
  • Slučitelnost práce a rodiny jako zásadního bodu na poradu jednání majitelů včetně tématu rozvoje lidského potenciálu a firemní kultury
  • Organizace firemních akcí na podporu a budování týmu, kam jsou zváni i zaměstnanci na mateřské dovolené a rodinní příslušníci (Rodinný DELTA DEN)
  • Mezigenerační dialog
  • Opatření na podporu zdraví, jako je zdravý organický oběd, informační akce na podporu zdraví (například Ergonomie pracoviště) a možnosti sportovního vyžití jako je jóga, pilates aj.

 

Olga Winkler, vedoucí oddělení lidského potenciálu a firemní kultury DELTA, říká: „Je pro nás důležité, aby všichni zaměstnanci měli příležitost formovat vizi DELTA. Oblasti pracovního a soukromého života se vzájemně prolínají a měly by mít dostatek prostoru a času v životě. Například, když nabízíme semináře o řešení konfliktů, tak nabité znalosti z kurzů podporují zaměstnance nejen v pracovním životě, ale i v jakýchkoliv jiných situacích soukromého života, kde se setkávají s ostatními. “

Wolfgang Kradischnig, generální ředitel a tiskový mluvčí společnosti DELTA, je potěšen novým oceněním: „Každý zaměstnanec společnosti DELTA není jen někdo, kdo vystupuje naším jménem, ale především člověk. Proto jsme si stanovili cíl být dobrým partnerem a společníkem pro naše zaměstnance. Realizace iniciativy v oblasti stmelení rodiny a práce je její součástí.“

nejnovější příspěvky

17. června 2022

Charitativní akce DELTA Ukraine – DĚKUJEME!

Jedna myšlenka, jedna společná mise a jeden důležitý večer pro Ukrajinu a celý svět. Charitativní akce DELTA Ukraine se konala ve čtvrtek 9. června v bývalé továrně výroby tabáku Tabakfabrik Linz a spojila dobro se speciálním aktem pomoci: Naši hosté se zúčastnili aukce pro dobrou věc, dostali příležitost udělat dobrý skutek a zažít bezprostředně zblízka dojemné a povzbudivé příběhy lidí z Ukrajiny....

Mehr

18. května 2022

Projektové řízení stavby, jež dokáže dokončit projekt v předstihu

Projektový management DELTA se při řízení a koordinaci projektu opírá o základní tři pilíře: řízení projektu z hlediska času, kvality a nákladů. U desetipatrové administrativní budovy DOCK IN FIVE v Praze Libni se i v obtížné situaci posledních měsíců, spojenou s chybějícími pracovníky u zhotovitelských firem a nedostatkem se neustále se zdražujícího stavebního materiálu, podařilo objekt kanceláří dokončit dříve, než nám určil investorem definovaný tzv. časový harmonogram stavby....

Mehr
uvodni fotka k druhemu dilu podcastu o bim na tema schvalovaci rizeni v ceske republice

27. dubna 2022

2.díl podcastu o BIM je tu! Tentokrát k tématu BIM a schvalovací řízení v ČR

V jaké fázi je digitalizace procesu stavebního řízení v ČR? Jaké změny v oblasti státní sféry jsou nutné abychom v České republice využili potenciál Building Information Modeling na 100 % a dokázali těžit z nevídané informační komplexnosti BIM modelu budoucí budovy? ...

Mehr